Värmen är tillbaka!

Idag har det varit varmt, riktigt varmt!! Det var ganska lagom väder när vi gick ut vid 10 men allteftersom dagen fick har vi fått ta av oss mer och mer kläder. Jag har gått och väntat på en åskskur hela dagen men det ser ut som om den kommer imorgon. 




Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Först gick vi till lekplatsen och var där en lång stund. Selma ville ha med sig "tjejen", min gamla Barbiedocka så dom har testat allt på lekplatsen idag. 😊











Mio var vaken så han fick också testa på att gunga innan han slocknade i vagnen. Då passade vi på att fika lite jag och Selma. 





Sen försvann Selmas fötter! 😂🙈🙊


När vi hade lekt klart gick vi en sväng till Klubbkompis, Jem och Fix och Ö&B för att leta efter en dörrstopp. Hittade ingen bra men när vi gick ut för andra gången idag gick vi en sväng till stan och där hittade jag en så nu kan vi ställa upp barngrinden ut till altanen så vi kan springa ut och in där. 


När Dennis kom hem åt vi lite kvällsmat innan vi gick en sväng runt kvarteret och hälsade på hos ett par grannar. Det är så mycket roligare när man är ute och kan prata med lite folk. Vi trivs så bra här och alla grannar är så trevliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0