Mio 8 månader

Nu har det gått några dagar för mycket men den 11:e blev Mio åtta månader. Hjälp han är ju snart 1 år! Det går för fort. Jag vill stoppa tiden och ha honom så här liten ett bra tag till. Den här åldern tror jag har varit den "lättaste" med barn. Man har fått bra rutiner gällande mat och sovandet och de sitter still där man sätter dom. Ett plastlock eller en rolig leksak kan vara bra underhållning en lång stund. De är helt enkelt ganska nöjda med ganska små medel. De är lätta att ta med och kan somna lite var som helst när som helst och man är inte helt beroende av att tuppluren ska inträffa i "rätt" tid för att inte förstöra nattningen. 

Det som inte funderar så bra nu är det där med maten. Äter gör han ju men vara från mig än så länge. Jag försöker med flaskan men den är han inte ett dugg intresserad av. Jag vet inte hur jag ska få honom att äta gröt eller välling eller något annat. 😳

Go är han iallafall. Man blir attackerad av kramar och pussar och han vill gärna att man pratar med honom. Mitt lilla hjärta! ❤️







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0