Babysim

Igår var jag och Mio på premiären av de kommande veckornas babysim. Med Selma gick vi både steg 1 och 2 och hon var lite äldre när vi började. Jag tror att hon var ungefär 9 månader när vi började med henne och Mio blir ju 7 månader på måndag. Trots att han var äldst av alla barnen, iallafall dom vi pratade med, så var han nästan minst. Lille plutt! ❤️

Det var en väldigt bra grupp och flera hade barn sedan innan vilket är roligt tycker jag. Mio gillade också babysimmet och trots att han slumrade till precis när vi skulle klä av oss så höll han humöret uppe ända tills jag hade fått på honom kläder och stoppat i honom i babyskyddet efter badet. Då somnade han gott så jag kunde göra mig iordning och även prata lite med två andra mammor. 

Jag tror att vi båda två ser fram emot de kommande sju tisdagarnas babysim!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0