Mio 7 månader

Gud vad jag är kär i denne lille gosse! Tänk att han varit hos oss i 7 månader redan. Det känns ju iof som en evighet sen som han gjorde entré i opeln men ändå så kan jag inte förstå att han blir så stor så fort. Jag vill bara pausa tiden och ha honom såhär liten ett bra tag till men det är ju inte möjligt. Han är verkligen hur go som helst och gillar att kramas. Han riktigt klamrar sig fast och kramas tillbaka och det är så mysigt! 



Favoritsysselsättningen nu är att åka runt i gåstolen och upptäcka hela huset. Rätt som det är så är han borta och då kan jag hitta honom inne på toaletten eller utanför barnrummen dit han åker och kikar lite. Han lyser verkligen upp när man pratar med honom och speciellt när Selma spexar för honom. Tänk vad bra det är med lite underhållning när mamma är tråkig. 




Med maten går det sådär. Jag ammar fortfarande fullt även om vi försöker ge honom lite smakprov på gröt och annan barnmat. Än sålänge är det gröten som har gått bäst. Häromdagen fick han lite fruktpure och det var verkligen ingen höjdare, han kräktes rakt ut, så det får vi nog vänta med lite. Majskrokar var också sådär... 😊


Mina fina barn! 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0