Lördag

Veckorna går så fort helt plötsligt! För några månader sen så kändes en dag som en hel evighet! Nu har vi ju haft en rolig vecka med babysim i tisdags och i torsdags var det vårmarknad. Jag och barna gick en snabbsväng genom stan tillsammans med faster Johanna. Vädret var typiskt marknadsväder, regnigt och blåsigt. Jag vet inte om det är jag som har blivit äldre eller om marknaden har minskat för det känns inte som förr i tiden. Marknadagodiset smakar inte detsamma längre så det är väl tur att man är ute efter andra saker också. Plastpåsar, plastfilm, strumpor och mössor fick följa med hem.


Från vänster: en mössa till mig, en till Selma, en till Mio och en till lilla Julia som vi snart ska få träffa!

Helgen inleddes med ett fredagsbad för hela familjen. Ja vi fick plats i badkaret allihopa! 😂
Resten av helgen ägnas åt att lägga klinkers i garaget. Eftersom Dennis har fullt upp så får jag sysselsätta kidsen själv. Nu på förmiddagen har jag och barnen varit och grattat min farmor som fyller år imorgon. Patrik och barna skulle egentligen följt med men Saga blev förkyld så vi fick gå själva. Båda barnen somnade gott på väg hem efter kalasandet!


Vi får se vad vi hittar på resten av dagen, och morgondagen. Hoppas på ok väder så vi kan vara ute lite. Just nu ser vardagsrummet ut så här så det lockar inte jättemycket att vara här inne. 😳









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0