Soliga dagar!

Det är helt otroligt hur bra väder kan göra att allt känns så mycket lättare. Säger som min kära make -"jag blir en bättre människa när det är soligt/varmt/vår/sommar". 

Igår tog jag och barnen en promenad med Empa och Ludvig. Alla tre barn satt snällt i vagnen och promenaden avslutades med ett stopp på lekplatsen.






Idag har det varit strålande sol och nästan vindstilla så jag och barnen har varit ute nästan hela dagen. Vi började med ett besök på lekplatsen strax efter 9 och när Selma hade gungat färdigt gick vi en sväng till stan för att köpa ett par nya badshorts till Mio. Han sov en lång stund i vagnen lillkillen. Därefter gick vi hem så Selma fick sova en stund och när hon vaknade så åt vi lite och gick ut igen. Det blev ytterligare en snabbsväng till stan för att leta efter en praktisk (läs lekvänlig) vårjacka till mig. På vägen hem stannade vi till på lekplatsen igen. Det är så otroligt skönt att ha en så fin lekplats så nära! 






Imorgon är det dags för babysim igen, så roligt! Vädret ser ut att bli som idag så eftermiddagen får nog spenderas på vårt favvoställe, lekplatsen! 😊

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0